Oferta - Strony internetowe

Kto potrzebuje strony?

W dzisiejszych czasach każda firma, mała czy duża potrzebuje strony internetowej. Za pośrednictwem strony internetowej zaznacza swoje istnienie, przedstawia klientom ofertę, kontaktuje się ze swoimi klientami.

Od 1 stycznia 2020 dodatkowo prawo nakłada obowiązek posiadania strony internetowej przez spółki handlowe i spółki komandytowo-akcyjne.

Jeśli potrzebujesz strony internetowej, chcesz wprowadzić zmiany na już istniejącej stronie internetowej i chciałbyś skorzystać z moich usług, serdecznie zapraszam Cię do kontaktu. Zadzwoń lub napisz do mnie i porozmawiajmy o szczegółach współpracy.

Jakie są rodzaje stron?

- mała strona wizytówkowa
- strona firmowa
- blog
- landing Page (strona docelowa, strona lądowania, strona produktowa)
- serwis internetowy
- portal internetowy
- sklep internetowy

Jakie cele realizują strony internetowe?

- zaznaczenie swojej obecności na rynku
- zwiększenie świadomości marki, rozpoznawalności
- pozyskanie nowych klientów
- bezpośredni kontakt z klientami
- przedstawienie oferty firmy
- dzielenie się wiedzą
- sprzedaż produktów
- pozyskanie partnerów biznesowych
- uzyskanie wsparcia finansowego (fundacje, akcje charytatywne)
- zmniejszenie kosztów pozyskania klienta, kosztów reklamy

Jakie funkcjonalności mogą posiadać?

formularz kontaktowy

- może być podstawowy, tylko do przekazania krótkiej wiadomości

- może zawierać więcej pól, które ułatwiają klientowi przekazanie informacji bardziej szczegółowych

newsletter

- jest to bardzo ważne narzędzie marketingu internetowego
- służy do budowania relacji i utrzymywania kontaktu z klientami firmy
newsletter - do czego może być wykorzystywany?
- przekazanie informacji o bieżących wydarzeniach dotyczących firmy lub organizowanych przez firmę - informacje o nowościach w ofercie, o promocjach - kupony rabatowe > newsletter - konfiguracja konta systemu mailowego, np. mailerlite
- usługa obejmuje również stworzenie szablonu listu oraz szablonu formularza do zapisu na newsletter
- można tutaj wykorzystać automatyzacje, jakie oferują systemy mailingowe

cennik

- przedstawienie oferty cenowej firmy

przedstawienie danych w tabeli

- jeśli chcesz przedtawić jakieś porównania, zestawienia w tabeli
- zaprezentuj dane w tabeli w jasny, przejrzysty sposób

mapka

- pokaż lokalizację swojej firmy na mapie google
- dodaj wskazówki dojazdu

referencje

- posiadasz referencje klientów? zaprezentuj je na stronie internetowej
- klienci wybierają firmę na podstawie opinii od osób, które już skorzystały z usług firmy
- klienci często podejmują decyzję o współpracy na podstawie opinii innych

partnerzy firmy

- firmy często mają w swoim dorobku współpracę ze znanymi ludźmi, znanymi markami
- warto pochwalić się taką współpracą, ponieważ wzbudza to zaufanie w przyszłym kliencie

prezentacja zespołu firmy

- w atrakcyjny sposób zaprezentuj członków swojego zespołu
- zdjęcie, kilka informacji o pracownikach

galeria

- jeśli potrzebujesz przedstawić zdjęcia
- atrakcyjny wygląd galerii przyciągnie uwagę przyszłego klienta

slider

- w formie slidera mogą być przedstawione zdjęcia, hasła, motto
- jest to animowany element, który ożywia stronę

pliki do pobrania

- wygodny sposób na przekazanie dokumentów, instrukcji, informacji

blog

- na stronie osoby prywatnej, bloggera, będzie sposobem na przedstawienie pasji
- na stronie firmowej będzie budował autorytet eksperta

integracja z social media

-

messenger chat

-

integracja z Google Analytics

- w ramach usługi tworzenia strony internetowej podłączę konto Google Analytics

Od czego zależy cena strony?

- ilości podstron
- ilości funkcjonalności na stronie
- stopień skompliwania projektu
- stopień rozbudowania
- przekazanie materiałów
- do ceny należy doliczyć również koszt płatnych wtyczek na stronie

Jeśli klient posiada gotowe materiały na stronę: teksty, zdjęcia, logo, specyfikację projektu - to wsztystko wpłynie na obniżenie ceny utworzenia strony internetowej.

Jeśli klient nie ma przygotowanych żadnych materiałów na stronę internetową, to przygotowanie ich może zlecić mnie, jednak wpłynie to na podwyższenie ceny i wydłużenie czasu.

Przykładowe ceny stron internetowych znajdziesz w cenniku.

Formularz kontaktowy

Potrzebujesz więcej informacji, nie chcesz samodzielnie wypełniać briefu, prześlij do mnie ten krótki formularz, a skontaktuję się z Tobą w dogodnym dla Ciebie czasie.